tirsdag 7. juli 2009

Roskilde 09

Akkurat no er eg på jobb på Fruenes Drømmer. Jess, eg jobber på JC, men skal hjelpe til litt her i denne shappa nokre dagar. "Shappe" er vell litt feil og seie, siden denne butikken selger eksklusive møbler som er døds dyre og fine. Jaja, lyst på ein sofa til 25 000 kr kanskje? Huff ko go reklame er ikkje eg!
Står her forresten og mimra Roskilde! OMG det va gøy det! Rett og slett fantastisk! Kan ikkje vente til neste år!
Blei kjent med masse nye folk, fekk nye og gamle musikkopplevelsa, fekk lov å kjøpe alkohol- fantastisk!!!!! Og hadde det heidundrandes gøy med min brorn Bjørn som går på krykker no pga av ein innfeksjon i eit sår han fekk der nede. (Siste dagen heldigvis!) Det forklare kor god hygene alle har der nede med festivaldoar og netsen ikkje dusjing<3

Showet til Kanye West og Coldplay er bare heilt umulig å forklare kor bra det var at eg ikkje gidd en gang! Andre band som var hjerteknusandesbra: Ginger Ninja, Fleet Foxes, Friendly Fiers, The whitest boy alive, eagels of death metal, lilly Allen, Oasis, Faktisk Satyricon ( blei dradd med av Bjørn), og sist men ikkje minst Røyksopp! - fy faen det var bra det! - både Robyn og The Knife dama var der!! Slipknot, Pet Shop boys og mange andre band som eg ville sjå, fekk då ikkje sett fordi det var bare heilt klin umulig å få med seg alt!
Jesus roskilde 09 er jammen meg eit minne for livet!

2 veke med jobbing og henging med venner før eg drar til England!! Woha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar