tirsdag 25. mai 2010

el oe ve ee


Noko som fascinerer meg skikkelig er at "fascinerer" er skreve med C + S slik som på engelsk og ikkje minst mystiske menn med mystiske blikk.
Når eg istad bladde igjennom engelskboka for å førebu meg til eksamen i mårra kom eg over det opperste bilde. Bilde er tatt av Robert Capa. Google han, masse cooole bilder! Anyways, uansett om denne mannen er var SS soldat så er han utenomjordisk pen i likheit med modellen som står ved siden av vakre Emma!
Så jah, eg har då Engelsk eksamen i mårra og eg begynner å stresse litt, og eg veit ikkje kvifor??! Man kan faen meg ikkje søke heile nettet etter artiklar om Global issues, The media, multicultural societies, og om international work and education!! Men eg satsar min lille time på BBCnews.com + tankekarta mine holder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar