tirsdag 15. juni 2010

Roskilde tjueti!





No kan eg stadfeste meg som ein lat blogger og det er masse som har skjedd i det siste, men eg gidd virkelig ikkje å skrive om det! For det eg vil heller skrive om er: Roskilde tjueti babii!

Herregud det er bare 10 dager igjen! Det er sjukt og eg glede meg som eit vildt barn før han skal opne gaver på julafta eller Christmas Day slik som vi gjør det her i huset! Anygay flybilletten er bestilt, hotell er booka og sekken er henta, det einaste som manglar no er festivalbilletten som ligger klar for meg på Narvesen! Vi blir fire jenter pluss tre til jenter og ein bror på campen vår! Vi skal ikkje ha tema- camp (eller?) som ca 70 % av festivalen har, meeen vi kjem til å få det sjukt skøy uansett og vi skal underholde oss med synet av Baywatch camp, Hver er willy ? - Camp osvosv!

Vi reiser då fra Førde den 25 og skal henge på Flesland i all evighet før vi tar flyet fra Norge til Danmark kl 06.00 om morningen. Det vil sei at vi er i køben i halv 8 tida og det vil sei at vi står utanfor gjerdet ved Camp - C cirka i 10 tida? Til slutt vil dette konkludere at vi er 8 timar før gjerdet blir reven kl 18.00 den 26 Juni! Eg har hørt at gjerdet har blitt reven 12 timar før!? Vel no for vi bare satse på at meg og Solveig, Synniva, og Sunniva er der når galne festival besøkande er lei av å vente!! Vi har faktisk plan og alt: Meg og solveig skal springe med telt og partytelt som om vi er fit for fight, medan Synniva og Sunniva skal passe på resten av bagasjen vår! Når vi har funne plassen vår skal eg vere der og forsvare (og vere snill om vi har tatt plassen til nokon Roskilde veteraner) i tillegg putte opp telt samtidig medan Solveig springe som ein gal tilbake og hente resten av crewet! Når eg var på Roksilde i fjord så slapp eg ditta fordi meg og Bjørn var lonerea og satte opp telte vårt ca 5 min fra campen vi festa i! Så det vil seie at det einaste eg er litt engstelig for i år er når vi skal finne teltplass! However, vi har ein fantastisk plan og eg satar på at den funkar!
No er dokke få som leser denne bloggen sikkert lei av å lese om reiseplanen vår til Roskilde så eg skal skifte tema!
Roksilde er bedre enn syden, det er bare fakta. Eg har ikkje vert der når det er stygt vær, men når sola skinner og man kan gå med shorts og solbriller så er det ingen bedre plass! Festivalområdet er fint og fullpakka med galne, flotte, ultrasnille, herlige og utenomjordiske kjekke mennesker! Og ikkje minst atmosfæren på roskilde er bare ubeskrivelig gøyalt! Det er som å puste inn gleden av din Ultimate sommer!

Eg gidd vikelig ikkje å skrive ka eg skal pakke og ka som er viktig å ha med seg osv osv, for det finst andre bloggere som gjør. MEN det eg kan seie eg skal ha med meg er eit åpent sinn og eit håp om at vi får nokken kjekke naboar til høgre og venstre for oss (MYGOD pliiiis!). Eg veit virkelig at vi kjem til å ha det heilt phsyco gøy og eg glede meg til alle historiane, minnane og sist men ikkje minst musikken!!:
Eg glede meg til å hoppe og sprette til (om artistane spille dei då) :
+ mange mange MANGE fleir!

Yr. no og storm. no har eit slekeins langtidvarsel og der kan eg se at den 25 juni er det full sol og 22 grder! Om veret holde seg så blir ei frøken veldig glad!
Herregaad, Roskilde 2010 blir freaking fantastisk gøy!!!
Dokke som ikkje skal burde virkelig revurdere å reise no om 10 dagar eller begynne å lage ein plan om at dokke SKAL reise til neste år. For det er nemlig ikkje bare eg som anbefaler det, det er ca 1000 000 millionar andre!

Peace


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar