fredag 18. juni 2010

Mulatt? - JA TAKK!


Kjenner du denne mannen?! Stromae heiter han. Først og fremst så er han ein mulatt, ikkje min ideelle mulatt, men ikkje verst. Men det eg egentlig skulle informere dokke om var då eg var nede hos Andrea nett istad så skrudde eg over på the voice og der dukka denne sangen opp: Stromae – Alors On Danse - Radio Edit - (fantastisk). Det første eg såg var ein halv dopa/trøtt mann som sang på fransk på ei sene. Heile musikk videoen var superkul og musikken var sært (noko som er sjeldent på the voice..) og kjmpe skøy!! åherregud eg elsker å oppdage nye artistar!
Anyways kjekk him out: Beware: Fransk språk er haaaat!!

2 kommentarer:

  1. haha, det er Linn sin yndlingssang! no blir ho vel glad

    SvarSlett
  2. det er ikkje min, men det er no cool!

    SvarSlett