onsdag 6. oktober 2010

i'm back in effing black



Jadda jadda eg er tilbake etter tusen månar! Eg har hatt masse å skrive om, men veit du? EG ORKA IKKJE.
Istad las eg litt gjennom bloggen min og lo. Grunnen til at eg skreiv aka skrive blogg er for å le av meg sjølv. Så veit du deeeet.
Anyway så kan jo eg alltids oppsummere:
-Eg las i ein av innlegga mine at eg diskuterte med mamma å ta tatovering. Det har eg altså gjort. På ribbeina. I Barcelona.
- Eg hadde det umenneskelig gøy på Roskilde (uansett om eg ikkje fikk med meg halvparten av banda eg skreiv i eit anna innlegg)
- Eg var på Øya!? veldig spontant. utrulig gøy.
- Eg har blitt revysjef sammen med Krisha for russerevyen 2011. Det er jo seff fordi eg er så flink til å synge.
- 2 weddings in 2 days (in England). No kidding.
- Eg må virkelig lese til historieprøve nu.

1 kommentar: