mandag 22. juni 2009

Gler meg!




Ja eg gler meg! Bare 4 dagar før eg reise til Roskilde med min bror Bjørnen ( versegod Sunniva og Helene;"bjørnen") No er eg mindre stressa, for livet er for kort til å stresse den vekk, difor stressar eg bare 5min om dagen! Max!
Mamma er ute i tunet med naboane , vi har visst dugnad idag, eg spurte om eg skulle hjelpe og bedde til gud at dei sa nei, og det gjord dei! Jeij!!! So eg har no såtte inne i 3tima og sett One Tree Hill, som er bra (pga Chad Michel Murry duden) men ingen andre amrikanske "små" dramatiske kanskje litt patetiske teen seriar slår The O.C <3 Eg får ein goood følese bare å tenke på den serien!

Det står btw ein tursekk ved siden av trappa som eg fekk låne av min snille BB Rachel:) Den er fra bergans, grønn og eg har ikkje bestemt meg enda om den er får liten!? Det er ein skikkelig festival sekk men gaaaaaaaaad, skal eg pakke praktisk, så må eg?? Eg veit faen ikkje ka eg må men jesus, pakke praktisk? hmf! heldigvis er det broren min som skal ta med telt- guud det blir morsomt å få opp! Eg trur eg skal pakke begynn eå pakke imårra!
No skal eg gå ein gåtur med min bb som lærte meg og snakke norsk igjen når eg var 5 år!

The verv- bitter swet symphony.

1 kommentar:

  1. Sjalu? Eg? Tsssss.....
    Din bror bjørnen, hahahhah!
    Forresten, fantastisk om ikkje herlig sangvalg, J!!!

    SvarSlett