onsdag 17. juni 2009

Jadda!

Jadda folkens kl er 10.10 kl 11 skal eg ta bussen ned til skulen får så å øve litt før muntlig samf eksamen!! jajaja eg vart då 1 av dei 8 heldige av 60 som vart trekt- gud omg fader! Men men eg elskar og prate itilegg så er eg ganske glad i samfunnsfag! Og eg føle meg klar!- ein flott følese. kl er no 10.13 eg burde kanskje gjøre meg klar og kle på meg litt smarte kle, kanskje ein v-halsgenser med ein skjorte under? ja!!
Når eg vakna idag var rommet fylt med sollys, som gjor at eg ikkje klarte å sove igjen, så eg putta på ipoden og hørte opå kings og leon i staden for:) Etter på gikk eg opp på altanen for å sole meg litt.
Jaja, here I go! - ønsk meg lykke til!
Rosklilde om 11 dagar! WOAH!

2 kommentarer:

  1. GUD OG FADAR!
    kjenner at eg er "litt" misunnelig på deg med tanke på Roskilde, ehhehe :(

    SvarSlett