fredag 19. juni 2009

Raseri/stressa innlegg

Seriøst, no veit eg ikkje kor eg skal gjøre av meg!! Akkurat no hatar eg ALT!
Jesus pengar er stress!- vertfall når du jobber på ein jobb som seier at du ikkje får dei 20 dagene du hadde tenkt og jobbe!! ååh! Men "heldig" som eg er skal eg hjelpe ein venninde av synnøve i Fruenes drømmer butikken i Juli isteden for, det er no litt pluss, men akkurat no går det ikkje an å tenke posetivt! (så er ikkje dette 1000% sikkert heller)- joy

8 dagar igjen til Roskilde og eg stressar med pengar! - herregud eg skal forørge meg sjølv med reise fram og tilbake som kostar cirka 2000kr itilegg må eg ete, kjøpe meg ein roskilde t-skjorte, støvlar, bademadrass og selfølgelig "litt" drikke. Eg har budsjettert at eg har cirka 6000kr ++ MEN eg veit jo ikkje kor masse eg kjem til å bruke!!! aaaah eg e penge stressa og eg hatar det! fader fader fader! Eg skal begynne å spare alle pengane mine og leve i tabu slik at eg har alltid masse masse pengar! huff
Soooo skal eg til England 26 juli og då treng eg vertfall pengar! Og mamma stressa meg heilt ut og drive og seie eg skylde ho penga og at eg alltid kjøpe for masse kle! jaja det blir ein bedre dag imårra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar