onsdag 1. april 2009

Fagre Hafstad vgs

Akkurat no sit eg på data rommet D109 og skal skrive dagens innlegg 1 April! Solgunn sit på min venstreside og skrive pakke liste til Tyrkia, Ingvill sit til høgre og cruuuuza inne på facebook. 1 April det betyr bare 8 daga og 1 år til eg blir 18!! 1 april betyr også aprilsnar! For nokre sekundar sidan blei menneska utenom MEG i datarommet D109 kraftig lurt av nokre spøkefuglar frå 2-klasse. Nokon gutar i fra sportsklassen sat og spilte CS (jæææææævlig kult, NOT) dei hadde høgt volum slik at Solgunn måtte rope til meg og ingvill for å fortelle aprilsnaren som ho hørte på P4 idag, (som var fantastik morosam) SAS skulle nemmlig inføre at folk måtte vege seg for å komme på flyet. Om dei var over 80kg for damene og 100 kg for menn måtte desse stakkarslige menneska betale overvekt! HAHA. Men det som skjedde i D109 var: Ein gjeng med gutar kom inn på dette svæære datarommet og sa vi måtte stikke for dei måtte ha det for seg sjølv fordi dei skulle gjøre eit Newton prosjekt. Sure, tenkte jo eg, er det virkelig lov å legge av 30 pcàr for 5 gutar?! (31 pluss lærardataen da) Men anyways, aprilsnar! gjekk gjennom tankane mine, men iqen min var ikkje på topp so eg logga av, for å vere hyggelig. Men med en gang eg røyste meg av stolen hørete eg, APRILSNAR ! Alle hadde gått ut av rommet utanom meg, solgunn, og ingvill!
Haha, no sit vi her heilt aleine på stille D109 og cruuza på nettet! No skal eg ha samf, før det skal eg og og Solgunn tisse.

1 kommentar: