søndag 12. april 2009

Påska på Venøy

Random folk, men sjekk bølgene!

Ja, det var ein Surfebutikk der! Eg fekk meg ein O`nell wetsuit.
-Mykje fint




StadSurfschool - pensjonat



Her skal eg henge i suuumar!



American Gladiators fra 1989 går på Tvèn, mamma og pappa sitter og diskuterer korleis dei skal forbrede påskematen, og eg sitter og høyrer på Rooney og gledar meg til vi skal nokk en dag ut til Hodevika!


Hoddevika er då ein av Norges beste surfestrender med nesten 1km med strand linje og freeeshe bølger. Sommer 08 lærte eg meg å surfe i England- Joss Bay, ANBEFALAST! Anyway surfing er vansklig, vertfall når du skal deala med bølger rett fra atlanteren, men fyyfaen so gøy det er!! Tanken på saltvatn i munnen og kroppen innpakka som ein skvist pingvin er fantastisk! Og ikkje minst pirringa etter å få tak i ein bølge! I sommar har eg tenkt å bu der ute ei veke eller to, då har eg tenkt å få med meg Synniva! -Det blir knall gøy!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar