mandag 13. april 2009

Jeij..


Joss Bay- Broadstairs - Gler meg!!

No er eg nett komt heim igjen til Førde, æsj... Er so absolutt ultra lei av Førde - City at eg held på å spy! Til vanlig er eg særs glad i Førde men akkurat no skulle eg anten vert på Venøya, i Hoddevika eller i Broadstairs, og flytta alle vennane mine med meg!!!
Har alltid det så ultra gøy ute hos pappa at det er forferdelig å reise der ifrå, vertfall på ein slik sommar dag som dette! Og no i Påska har eg funne min store kjærleik- Hoddevika<3 Det er kansje ikkje butikkar der, og nesten ikkje folk men fy søren så fint det er der og ikkje minst folka som finst der er jo rett og slett ulrta kule! Har ikkje tenkt å bygge meg hus der eller nokke, men ei hytte hadde vert fint! - kansje ikkje vits når pappsen bur 40 min der ifrå, menmen.

Imårra er det jo skule igjen, norsk skrivedag faktisk. Likar veldig godt og skrive så det blir ikkje gale, for jo se alle sammen igjen, det er jo alltid like gøy!:) Btw so er det første sommar dag imårra, Jeij!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar