tirsdag 7. april 2009

PåskeDåskeLåske


Viesenter, Førde->

No er eg ikkje gira å skrive blogg! Dette er fordi eg e døds sliten etter å gått ein heidundrandes lang tur, med min hund Lacky, og mine to gode venninder Ina og Andrea. Andrea taut i ett sett idag, dette var fordi ho hadde nett komt heim fra GranCanaria og var brun som ein melkesjokolade. Ho hadde mykje ufurnuftig å sei, og då blir det alltid morsomt og prate.

Idag er det bare 1 dag og nokre timar til eg blir 17, dette gler eg meg til! I påska til no har chilla med venner, men imårra skal eg ut å feste,( natt til bursdagen min wuhu!) og på Long Fredag skal eg ut til Stad med foreldra og Lacky og surfe å prøve ut nye brettet mitt!! Det blir DØDS GØY! Forresten når eg va på tur så stakk vi innom vie senter<3 Der kjøpte eg meg jordbær litago = ÆSJ! Eg trur eg held meg til sjokolade.. Ein dag trur eg at eg skal skrive eit heilt innlegg om Viesenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar