fredag 18. september 2009

2liter med gøysaft er gøy!











Eg tenke litt på det S sa, eg må virkelig begynne å blogge meir. Ikkje at heile verden les akkurat det eg har å sei, eg trur eg gjer dette mest for min egendel. Det er liskom deilig og skrive å få ut ting som ikkje er alltid like saklig . Uansett om det er bare nokken få som leser det, det er uansett "litt deilig"
Men anyways!! kl er akkuratt 11.11pm og eg sit och koooooosar meg nye albumet til Mew som har verdens lengste og kopliserte albumtittel at eg ikkje gidd å skrive det engang. Eg har vert nede i "alltid like morsome" Førde idag, og sett på kle, dette er noko som eg gjer skjeldent med grunn. Andrea har då kjøpt mobilen eg har lyst på Nokia N17 blablabla WHATEVER! Den er då kvit og skal så seiast vere bedre en iphone. Men det kosta liksom ikkje 6000 trilionar kr! Så eg skal holde meg til min simens A75 som ikkje blir ødelagt!! løøøv you! Når eg kom heim hadde eg norsk tekst å skrive, det er jo alltid "skøy", men eg hadde min musikk og gøysasft so eg klarte å bli ferdig med den! Etter seriøst 2 liter med gøysaft og min andre gang gjennom albumet til Mew har eg sendt teksten til andrea slik at ho kan rette den. Min fantastike data som har ubuntu og ikkje windows har ikkje norsk retteprogramm i seg. Men uansett kor masse eg hatar denne dataen, kjem eg alltid til å le over kor masse energi med frustrasjon eg har brukt på den.

Eg må bare utale at eg elskar Frankmusik og gledar meg sjukt til når eg er 20 og kan dra til london og kan lovlig klubbe livet ut av meg med mine fine og dra på konsert med Frankboy! For dei som ikkje veit ken Frankmusik er so er han ein artist/Dj fra sør område i england (london/kystområdet), der mamma og resten av gjengen kjem fra. Début albumet "complete me" er virkelig verdt å skjekke ut! Ein prikk over i`en er selfølgelig at denne guten kan kle seg! DET ER EIN PLUSS I BOKA! (gutarrrrr) Burberry kan den og!!
Så fant eg masse gamle bilder som eg måtte selfølgelig legge ut!!

Mew- Cartoon And Macrame Wound

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar