onsdag 2. september 2009

Explosions in the sky





kl er 11. 26.. sitter å hører på exlosions in the sky, som er veldig behagelig. Dagen i dag har gått til skule, undervisning, ein fin og flott middag hos malene og ballett.
Hos malene hadde dei tre frøkna kjøpt ein toro pannekakepose til kvar av oss! Eg vart sjokka når helene tømte heile røra på panna, men ettter nokre min var pannekaka "fin" og klar til å snuast, som meg og helene klarte med absolutt glans. Heile middagen ente med at heile gjengen utan om malene som ikkje åt pannekake vart go og kvalme.
Kl var rundt kvart på 9 når eg bestemte meg å forlate hybelen til malene og dra på balletten. Jah, når eg sykla over til hafstad endte eg opp i så og sei en dusj. Men utrulig nokk var det ubeskrivelig deilig, eg har alltid likt regnet (når eg vil like det) og ein dag skal eg kysse ein i regnet med ein fin sang i bakgrunnen.

Og når eg tenke over at det er snart torsdag, så reiser eg til england om 1 dag. Det er ein fin tanke. Så kom eg over at når eg var i london for tre veker sidan vart eg utrulig arg fordi eg fant ikkje abercrombie and fitch (modell på det midterste bilde, for dei som ikkje veit) som har ein flott haustkollekjson for dame på gang. Men men.
Om ca 10 månadar er det roskilde igjenn, wuhu! Det er og ein finfin tanke for då skal eg ha med meg mange fine, og det skal bli skøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar