mandag 21. september 2009

Jessica Ann Venø har fått ein ny datamaskin




Neida folkens eg tullar ikkje! Eg har idag forlatt min venn kvit boxlignande stasjonær, som kjem eg til å savne. haha, eller ikkje. No kan eg faktisk ha itunes, spotify og bruke youtube utan at dataen klikka. Alle veit eg har datainteligens, så eg har ikkje fått word oppe skikkelig eg må ha nokke som heite ein nøkkelkode som står ein plass, som tok meg 10 min til å skjønne et den var gjømt på eit klistermerke under dataen.( dei må virkelig gjøre ting koplisert) Men so virka ikkje den koden. Eg vart veldig frustrert, og ja eg hatar datamaskinar forsatt.


So har eg webcam, som ville blitt brukt flittig om eg var 14, neida eg tulla. Her er mitt første bilde- jeeeeeeeeeeeeee!
Eg skammar meg ikkje: David Guetta Feat. Akon - Sexy Chick

1 kommentar: