fredag 25. september 2009

Remember what you told me








Hallo alle barn! No driv eg med ulovleg nedlasting og eg skammar meg, men det for så være sidan eg er blitt ein ganske flittig Cd- kjøpar. I dag har eg hatt verdens mest usakelige dag på Hafstad.

1. MOT! med miljø Mari Mari- "joy"!
2. ja, enda meir MOT!
3. norsk med ein vikar som ikkje bryrdde seg
4. Han brydde seg ganske lite, så han gikk og sa at vi fekk lov å fargelegge ferdig bursdagsbilane våre, som er egentlig tog.

5. Basis time utan lærar- meir fargelegging og ping pong

6. Fekk fri i Biologien so eg slang meg med på CS, haha (eg har faktisk eit lite skjult tallent når det kjem til dataspill takke være for Bjørn.) Eg pleie heller å ikkje spille slike spill for eg blir altfor hissig.
7. Historie med han Lars

8. Fri
Jaja det var faktisk ganske deilig, dette er kanskje litt klisje men klassen vår er ein skikkelig goklasse!

Så var det jobb på JC til 8! Som va ganske greitt for eg var på jobb med Renate og ho likar vi! Så kom eg på at det er jammen meg ikkje lenge til Halloween !! Og ENDELIG er denne dagen på en lørdag! Så den 31.10 folkens blir det halloween fest hos meg!!! wuhu
Når eg snakkar om fest so skulle eg IKKJE ut denne helga, men så kom Ina på JC og sa: Meg, Martine, Grete og Kjersti skal ut! Og då kan eg ikkje sei nei, seriuosly det går ikkje! Du har det alltfor skøy! Så då blir mi helg sjåandes slik ut:
Lørdag: enda meir jobb, so skal eg ned til Ina, så skal vi til jølster av alle plassa., det er visst jølsterdagane (eeeeeeeeeeh jaja når man bur på ein plass som Førde må man virkelig gjøre det beste ut av det) Eg har då funne ut at eg må bruke mindre energi på å surmule å bu i Førde! Det er jo ein flott plass egentlig, med ein skikkelig bra skule og masse masse flotte folk!
Søndag: matte og andre lekser for harde livet!
Waking up in Vagas - ho Katy Perry
dedigert til min søte Julia som bur i USA, savnar deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar