onsdag 17. februar 2010

00.31




Når newsfeed møtte auga mine ikveld etter 3 herlige episodar av skins (love), var "super lol" det første ordet som slo meg. Ja, eg likar OL, men face har bekrefta at det finst meir engasjerte personar enn meg.
Så må eg bare legge til at eg hatar facebook, eg likar ikkje å bli avhengig av ting. Når det du har blitt så vandt til forandra seg, blir alt gale. Så eg sitter her og venter på dommedagen til facebook!
hah!
Ellers så gledar eg meg til å begynne å jobbe på carlings! Det blir kjempe kjiiiiikt og alt det der. Andre ting som blir kjekt er, Fredag! For da skal eg ut med herlige folk og før vi skal ut skal vi drikke alt anna enn, vatn, juice, melk, brus, slush, te, kaffe... jah! Det skal vertfall bli kejmpekjekt! Og det som er kjekkast av alt er tanken på at eg er i London på mandag og mangemangemange mil vekke fra Førde!! jeeeee!

Så må jo eg fortelle om helga mi på strandafjellet!!
Som vanlig er det fullt av kjekke menn, vertfall dei som jobbar der! Men for min store skuffelse såg eg ikkje han som ALLTID er der! men men, det var no en som letta litt på skuffelsen min.
Puddersnøen var så og sei ganske bra på plass!
Skogen var tett! Har aldri svetta så masse i mitt liv! Og for å sei det sånn, om vi ikkje hadde hatt på oss kle når vi kjørte gjennom skogane hadde huda våras sett ut som ein oppkvernavillkatt (æsj)
Været og atmosfæren var fintogflott!
Stolheis hadde komt! herremoses eg trudde eg skulle krepere!
Ungdommane og folka var fantastiske!
Eg følte meg skikkelig voksen! (nokke som var ganske kult egentlig)
Alt i alt, ein superduperhelg!!

Åja, bilde! LOL desse ungdommane gjord alt vi sa! Det var dødsmorsomt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar