søndag 7. februar 2010

Kjøp deg kniv, spenn ein båt! Ellers så er du superkul med kniv
















THATS IT!! - eg hatar Pcar!!! helvettefaens! Når eg blir stor skal eg lage ein Pc som er tilkobla hjernen, så Pcen bevegar seg like raskt som nervesignalar! omg, eg er genial!
Ellers så hatar eg Førde som vanligt! Ein person sa faktisk at han har aldri møtt ein person som hatar Førde like sterk som meg! - eg tok det som eit kopliment og var glad resten av dagen.
Denne første helga i Februar bestemte eg meg for å begynne godtestopp btw, (er ikkje så genial alikavel)..! Anyways det funka med mango og smoothie. Og no til helga skal eg til Strandafjellt med masse fjortizzar! glerrrr meg!
ÅJA! om du vil sjå ein av verdens beste filmar som faktisk gjør meg (ja, jessica Ann Venø) litt stolt av Norge så må du sjå .... Dudududuuuuuuuu : Upperdog ! - eg er forelska! Såg den på lørdag med ho Rach og idag med ho kule eg bur med! Den er så fantastisk at det gjer vondt og eg må puste litt hardare når eg tenker på den.

Enjoy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar