lørdag 20. februar 2010

Kvadratrota av 81 (andrea, eg likar deg)

Halla unger!
I forgårs var det bursdag på bada bing (Førdes stolthet, eller ikkje...) Anyways, kvelden begynte med ein gøygøy vors og enda med hodet mitt ned i ein bossbøtte på BB. Eg hugsa virkelig ingenting (ok eg hugsa litt), og det er litt lol, men eg benyttar denne sjansen her til å takke alle mine gode herlige vennar som tok vare på fjortizen (altså meg).
Og takk til mamma som vekte meg kl 09.30 denne morningen og drog meg med på fambesøk i Bergen!
Eg såg ut som eit tre i dag tidlig btw. Sminke, kjole og øredobba på, var veldig overraska at eg hadde tatt av meg skoa (eller Andrea, hadde tatt av meg skoa) , i tilleg var det blod på dyna mi etter eit sår på handa + krampe i låret som har så og sei vart i heile dag! Måtte vert ein heftig kveld! Må sei at eg elskar alkohol av og til !
God natt!

3 kommentarer:

  1. ahahahahhaah eg griner! dritmorsomt:) ang det med blodet, det var blod på heile dosetet så vi trudde du hadde fått mensen og greier! stakkars altså

    SvarSlett
  2. hahehehahah, ææææsj! Nei det var eit sår på handa!

    SvarSlett
  3. så det var DET blodet kom av ja! det var skummelt. hahaha. Jessica, du Jessica.

    SvarSlett