fredag 26. februar 2010

London

Eg trur dette blir eit langt innlegg, jaja.
I dag stod eg opp kl 15.30!! Kanskje fordi vi kom heim kl ca 05.00 i natt! Anyways Londan har vert fantastisk (som vanlig). Det som var litt spess denne gangen var at eg sov på hotell og var med nordmenn! Og det var freaking ultragøy! Herlig gjeng som eg virkelig er glad i!

Andre nye opplevingar er: Primark! Eg som er halvt engelsk og greier, har aldri vert på Primark, og det er litt lol. det var ultra stress men billig! Eg kjøpte: ein marineblå jakke, undertøy, ein blomtertopp og tights og veske, alt for 30 pund! Etterpå gikk vi vidare til River Island, som er ein fantastisk butikk! Eg kjøpe meg nye ugs, endå ein tights og ein ultrakul ring! (jess eg har begynt å bruke ringa for harde livet) Så til slutt stod vi utanfor Top Shop<3 Hjartet mitt pumpa og fingrane mine klødde , uansett om dette var min 2318979132478734693274 gang i denne butikken ! Men etter min meining var denne årets vårkoleksjon skuff! Og eg kjøpte ingen ting! Jo vent litt, nokken ultrafinenydligesexy slev dryppande sko, men det var ikkje Top Shop merke! jaja (bilde kjem seinare).

Så på kvelden delte vi oss! Nokken var på We Will Rock You - musikalen medan meg og Mari var på Wicked! - fantastisk. Det som ikkje var så fantastisk var når vi merka at vi var på feil plass i London 10 min før musikalen begynte. Så meg og Mari sprang, sikkert dylta folk over ende på vår sprint fra picadilly circus til victoria, Og for dei som ikkje kjenne London, er dette langt! Vi rakk musikalen akkurat og har aldri vert å stolt (og svett)!

Dagen etterpå møtte eg Bjørn og kjæresten hans, Julia! Vi for til Camden, og eg forelska meg skikkelig! Eg har vert der før, men har virkelig ikkje verdsatt plassen! Du finne så masse unikt og det du kjøpe føles ut som ein skatt + so er det masse sjuke folk der! Eg kjøpte nemmlig min elskbare anorakk til 5 pund, ein kjole og ein hue ( aka Bjørnefitte) ! Soo fomla vi oss bort til ein sushi bar og til slutt så kuuuuuza vi oss på Hagen Dazs (som nei, ikkje er tysk, men amerikansk!?!?!?! ka i helvette, eg vart ultra skuffa) Hagen Dazs har nemlig alltid vert tysk is i mine auge...

Anyway! Etter ein stress episode som inneholde franskmenn og kvinner som prøver å gli igjen kjolen min på hotelle måtte eg atter ein gang spurte til ein musikal, men denne gangen var eg aleine! Null stress bare litt morsomt/ubehagelig å møte fulle menn with a bottle of jack! Jaja eg kom meg til musikalen uten probs! Musikalen var Billy Elliot btw, som eg har sett før, men med glede såg ein gang til! Etter musikalen stakk vi på ein uteplass og lagde LIV! Vi lagde danseringar aka battle cirkel og små dansar som underholdt diverse tilskuarar! - kjempe kjekt! Og når vi skulle hente jakkene våre, prøvde ein lesbisk dame å hocke meg opp med kopisen sin Shawn. Stakkar Shawn, han var ganske hyggelig medan den lesbiske irkse dama var eit iretasjons moment.

Nei no giddd eg ikkje å skrive meir! Alt i alt har eg hatt nokken faaaaab daga i London og eg gleda meg til eg er i England igjen om akkurat 1 måne idag! JEEEE
Eg for heller stjele nokken bilde fra Face for å dokumentere resten av turen!
God natt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar