mandag 1. mars 2010

...................

Ei som burde skjønne at ho ser stygg ut på bilde UANSETT ka ho gjør! Og har på seg! Ser no at det ikkje funka med BF og opp skåra tights. jaja
Ein som skal synge til meg kvar natt! Dette er sjølvsagt etter vi har gifta oss. + so skal han lage ein sang om meg OG til meg.
Ein som burde skjønne at han bør ha håret...
sånn!! (ilu anyway) Du tenke sikkert: kvifor bryr du deg? Då svare eg skikkelig teit: eg veit ikkje, kvifor bryr du deg at eg bryr meg? HÆÆÆ?!
Ein til som burde klippe seg.


Ein som er totalt nydelig (og svett for den del).........
som no vart drit ekkel og stygg!!



Det første eg skal gjør når eg blir statsminister er å forby datamaskiner i alle hushold!!!!!! HAH! Jo fordi, som sagt eg hate ting som er avhengighetsskapende!!! Som til dømes akkurat no sitter eg her med bio bok i fanget medan tankane mine er retta til dette innlegget og bildesøk på Google.. eeeh, jah.
Men no skal eg i all min makt prøve å bli avhengig av bio boka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar