lørdag 6. mars 2010

Me? I am Happy Pink!

Skyt meg! Eg vil ikkje ha ein mann lenger eg vil ha disse! (kødda)
Medlem av "Asfalt Englene" !

Så kjøpte eg meg undertøy i dag.
Webcam! yeah!
Kjolen eg kjøpte i Camden! Stresskjøp! Eg hadde på meg hela, som gidde meg gnagsår, eg sprang inn på GAP og enda opp med desse søte ballerina skoa.
I går så lakka eg negler med Andrea!

Hei sveis. Er alt super kult? Håpar det!
Kl er 18.32, det vil sei at eg har ein heil kveld til fri disposisjon! woooop! Jesspess her, har null niks planar for kvelden! Eller jo vent litt, eg skal ete middag med min mor og diskutere tatoveringar (som eg skal ta i Barcelona, hahaha. Eller ikkje.), så skal eg jo lage dette flotte innlegget her og fortelle om min dag, og så skal eg kanskje ned til Inamor for å kødde meg på Chatroulette. Glerrrrrr meg.

Førde er samme gamle, om du lurer på det. Stygt men (omg kan ikkje tru at eg seier dette) samtidig herlig. (ææææh) jaja. Det er liksom litt kjekt å stikke ned til Førde å bruke pengar du absolutt ikkje har fordi du skal til Barcelona om 9 dagar (JEEEEEE)! Så alt i alt hadde meg og Ina ein kuuuuuz dag i Centrum. Bortsett fra nokken dritt ungar på bussen. Demon ungar!!! Eg kjem til å slå dei ned ein dag!!! Jesus, nei. Eg er for snill. Faen.

Eg er virkelig for snill når eg tenker på det. Eg invitere folk hit og dit når eg finner fest, til og med lagar fest, men for eg det samme ? eeeeh, nei! Eg vil ikkje ut idag sånn egentlig, men det er liksom fint å bli spurt om man vil vere med.
Gaaaad, no er eg teit eg går jo ut heile tida pluss so har eg altfor mange fantastiske vennar som spør om eg vil ut kvar helg. No skrive eg sikkert dette bare fordi eg skal faktisk ikkje ut i dag. Helvette, det virka ut som livet mitt er å bare å gå ut! æææh, men det er ikkje det altså! Å gud dette var SUPER teit, jaja. Eg skal ut neste helg etter Barcelona da, i Bursdag. hahahhahha!

Til slutt, eg vil ha vår! BADLY! ooooog så har eg meldt meg inn i Russ 2011! JEEEE!
Vårsangar som minnar meg om vårdagen meg og Sunniva var utanfor Hafstad på grasplenen:
1. ooh la - The Kooks
2. Seaside - The Kooks
3. She moves in her own way - The kooks.

Vårsangar alle burde høre:
1. Messages - Xavier Rudd
2. Fans - Kings Of Leon
3. I Want You - Kings Of Leon
4. Kom Igjen Lena! - Håkan Hellstrøm
5. Wild Bird - Big Bang
6. 24- 25 - Kings Of Convenience

Ha ein flott Laurdag!
xoxo



2 kommentarer:

  1. så flink du er til å blogge jessie!! fantastiske sko! og fin kjoleeee:)

    SvarSlett
  2. JA DU DEI VAR NYDLIGE.

    Hei.

    SvarSlett