lørdag 27. mars 2010

eg kjem ikkje paa ein tittel

Post nr 99 og eg befinner meg i England. Barndoms - bestevennen Hellen aka "L" til mamma har net innkommet huset til Bjorn & Juia. Ho er btw superkul og huset er absolut nydelig. I dag stod eg opp til ein nybakt gullerotkake laga Bjorn, ja du hoorte rett, broren min Bjoorn. Meg og Mamma fekk til og med fullpakka "English Breakfast", shocking! Og no staar Bjorn i kjokkenet med Julia og lagar Thai- mat til middag. At broren min er flink til aa lage mat, er noko eg ikkje har heilt klart aa fordooye enda.
Ellers saa var eg paa ein deilig joggetur rundt Rochester (som er ein ganske fin by, saann egentlig) i ettermiddag. MEN idyllet blei braatt destroyed naar eg fant ut at eg var i Chatham!! FYSJ, heimbyen til Vicky Pollard fra "Little Brittan", om du lure. Og det skal vel forklare det meste. Jaja, eg klarte aa faa meg vekk utan aa bli gravid og satt opp i ein rosa joggedress!
Vi har og "paaska" oss med eit slag Cluedo, men no er eg klar for mat.
Ha ein fin start paa Paaska!

1 kommentar:

  1. hqhhqhqhhqhahhahah skulle ønske du blei gravid og kom heim med gulløyredobbar, bleika bangs, joggedress og k00le sko:)

    SvarSlett