lørdag 3. april 2010

Fly




Hei. Akkrat no sitter eg aleine i onkel og tante sitt nydelige hus i Broadstairs, Pearl Harbor gaar paa Tven, og eg kunne ikkje hatt det bedre. Siden Pearl er faktisk ein av ynglings "grine filmane" mine etter Titanic, sjoolvsagt. I tillegg til at eg er ein haaploos romantiker som burde ha levd i 1940 eller tidligare (som visse personar har nemt til meg, haha Lars), leve eg meg godt inn i filmen. Pluss saa er det litt godt med "alone time" (av og til). Faen saa patetisk eg er.
Anyways! Paa mandag drar eg tilbake til Foorde, og eg missliker tanken. Eg foole Foorde kveler meg, og metaforisk sett saa er det vennane mine som holder meg i live. hahahahaha eg er saa dramtisk! fy faen.


Saan btw saa har Learn to fly - Foo fighters nett gatt paa Tv'en, og eg ler like hardt kvar gang! elskbart. OG no gaar Fall out Boy - dance dance. Altsaa, naar eg var fjortiss ELSKA eg ditta bandet og var enda mer patetsk enn det eg er no og lagde eit hefte med alle sangtekstane deiras, huff. Saa veit du det.


MEN eg maa sei eg glede meg til bursdagen min paa fredag som skal feirast (paa loordag og) ! Og som alle andre jenter liker eg aa lage lister. Gjesteliste, drikkeleik liste, osv. enda meir elskbart. Og naar eg snakkar om bursdag, saa har eg kjoopt bursdags gave til deg, tini som hadde bursdag 30 sep 09 og til deg andrea, som hadde bursdag 06.01.10! superlol. Bedre seint enn aldri seie no berre eg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar