onsdag 7. april 2010

Liten pige




halla!!
First day back at school! Kjekt det. Har du hørt? EG HAR TRE PRØVE PÅ TRE DAGA DENNE VEKA, eller 2 no da. omg i lov my life! eller; OILML, ahhahaha, det skal eg begynne å sei! allright (refererer til kjetil og kjartan show, gode minner!)
Så har eg offisielt definert meg som : despiss aka desperat. Ikkje gutte desperat som Niklas på Paradice (som eg ber til gud skal på Levis fashion show eller opning av Carlings butikk i Bergen, så eg kan danse med han heile natten lang!!) Men sånn despiss som mumler fittefaen når det er "no hot stuff" som ikkje finst på eit fly, eller sånn despiss som analyserer kvart einaste mannbein som går forbi, til og med menn med kone og barn! helvete. Og for min store skuffelse, (etter at eg "googla" han sjølvsagt) fant eg ut at trommisen i KOL er gift! Om du vart hjerteknust no, så er du ikkje aleine!
2 ting son gjer meg stolt å vere britisk i dag:
1) The Clash, flott britisk ungdom i si tid!
2) eeeeeehm, eg kjem ikkje på nokke!
Ditta skal eg faen meg begynne med! Men eg har eit par visdomsord istedet: for dykk som har kjæreste, ta godt vare på den! Gi den mat, vatn, gjerne ein tur, og kjærleik kvar dag!

1 kommentar: