fredag 16. april 2010

Nick!

Eg smile når eg ser på det her.
Se vekk fra personen som trur ho er kul, og se bak i bakgrunnen!


Heime etter jobb og eg har atter ein gang skjønt at eg er altfor snill! Herregaaad, men det er ikkje det eg skal snakke om!!
JESUS!! Såg du på X - faktor i stad?! SÅG DU NICK!?! altså rapperen Nick som måtte ha ark for å hugse!! EG KJENNE HAN! wuhu, dagens kanskje livets høgde punkt! Ok, eg kjente han i 3-4 dagar på Roskilde! Han var ganske coool lagde og rap om meg og andre vene personar! hahaha, gode minner. Men noko skurar litt, eg trur han vart litt voldelig etter han hadde drukke et par, men ka skal man forvente av ein gangsta? Lol, det høres ut som han var voldelig mot meg, men det var han altså ikkje, han var supergrei!
Eg saknar å bli kjent med nye personar det er så kjekt! Det er så kjekt at eg vil nesten lage ein jobb ut av det! Ah, roskilde tanken blir bare søtare og søtare! gleda meg!
Eg må sånn btw begynne med ein sånn Roskilde rekrutterings - gruppe, skjønna ikkje koffor fleirtalet av vennane mine ikkje vil!? Tingen er at dokke mine vene veit virkelig ikkje ka dokke går glipp av!
jaja, rekrutterings innlegget kjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar