tirsdag 13. april 2010

eg er 18, er du?

Ein overtrøtt fortelling av Jessica Ann Venø
Det var ein gang 18 års bursdagen til Jessica. I denne bursdagen var det tre jenter, inkluderande ho derre som hadde bursdag som valgte å asosiale seg sånn at dei kunne ta bilder av seg sjølv på Youcam. PLUTSELEG flaug det ein fugl over hovuda deira!!?!?! Helene, so kjapp som ho er prøvde å skyte fuglen!! Jessica som var godt berusa skjønte ingenting, medan snake-dama Grete brølte : hææææææ i sin fortryllande stemme!
Helene traff stakkars fuglen og lukka auga fort slik at ho slapp å sjå blodbade på golvet. Jessica som var x- Green Peace veteran begynte å grine, medan Grete som var Bergens Babe, begynte å deileg seg slik som ein skal gjøre det forran eit webkamera
KRESJ BANG!!! Plutseleg kom MEGAN og stjelte rampelyset frå Grete! Saken blei ikkje bedre når Helene prøvde å skjule bergensbaben med håret sitt!?!?! Jessica var forsatt i sjokk etter mordet på fuglen, at ho måtte knekke ut ein brilliant plan.
Jessica valgte å gjøre som Grete. Å deile seg er alltid løysinga!
Megan likte planen så godt at ho joina bursdagsbarnet. Dataen likte deilinga såååå godt at han måtte seie: WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BOOOOOOOOOOOOOOOOOM!! med eit kresj dukka modellen AKA LINSELUSA ; LINN opp med bursdagsbarnet!!
Grete fikk litt aleine tid med dataen. Deretter kom ein villmann som blei kaldt HK forran skjermen og prøvde å ete Linn!! Jessica skjønte at ho måtte ha hjelp å skremme vekk vilmannen !!!
Til slutt fekk Jessica hjelp av amerikaneren Cassie å skremme han vekk med eit BRØL!!! Dei fikk seff hjelp av Rachel, med sitt hjernemanipulerande stir!!

Slutt.

Ja dette er mitt første innlegg som 18 åring ! Woohoo! Anyways helga var så fantastisk at eg måtte ta meg ein "studiedag" på mandag så eg kunne restaurere ( i tillegg måtte stå opp kl 9 på søndags morning for å stikke på salsakurs. Ja, eg har alltid grunnar) ! MEN eg begynte å lese til bioprøva ogeeee (heile 160 sider fulproppa med info)
Eg burde sånn egentlig konsen min på det enn på ditta innlegget. jaja. livet er hardt.
2. ting som gjør meg stolt av å vere halvt britisk i dag:
1) Filmen: Angus, thongs and perfect snogging
2) Skuespilleren Aaron jhonson
OG
Har du tenkt på?
Er det bare eg som like godteri som har skogsbær smak i ein pose som er fylt med ein blanding av nemlig skogbær men også sitrusfrukter (referer til vin-gummi) ?! Nei det trur eg ikkje! Målet mitt i livet har endra seg; Eg må finne ein mann som bare liker sitrus smakande godteri.


(Ovenfor: bilder eg fant på youcamen min etter den ELLEVILLE helga!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAH Jessica. du er meg ei artig ei

    SvarSlett
  2. HAHAAAAA!!! Jævlig bra!! :D Huska ikkje at vi tok halvparten av dei bildene! Og det av meg aleine; HAHAHAHAHA!!!! HERREGUUUD! Ei privat gave til deg, Jessica ;)

    SvarSlett