lørdag 13. mars 2010

Canal Digital

Siden eg er den mest tekniske personen du kjenner, måtte eg søke hjelp hos kundeservise, Canaldigital Chatten! Dette vart resultatet :


Hei, du snakker med Elin, hva kan jeg hjelpe deg med?
17:30 hei! eg lurte på korleis man oppdaterer kanaler?
17:31 vi har to kanaler der det står: kanalsøk kreves.
17:33 da må du ta kntakt med kundeservice på telefon 06090
17:36 ok.
17:36 ikke så mye hjelp med denne chatten akkurat!!!!
17:36 bitch
Elin som er at svakt menneske, klarte sjølvsagt ikkje å stå opp for seg sjølv etter kommentaren min.





All tull til side, så har eg hatt ein koselig dag og fantastiske meg klarte å fiske kanalane våre! No need for Canal digital Kundeservice Chat!
Eg har også vert ned i Førde og kjøpt meg ein sånn liten veske man kan ha rundt skuldra, fordi Barcelona er ifølge pappa: "den verste røvarbyen eg har vert i". Og ifølge mamma burde eg ha kontanter i skoen min, og det er uaktuelt. Ellers så er eg nesten ferdi med å pakke til Barcalona! Jeeee!
Men no må eg gå å bake kake til i kveld. Jo fordi, eg, Oda, Megan, Knut, Sindre, Sondre, Håvard og Ivar skal ned til Jørgen og vi skal ha The Lord Of the Rings marraton! Dette vil sei 12 timar med film! hehehehehahhaha!

xoxo






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar