tirsdag 20. oktober 2009

Choho!

EIN ting som er vertfall sikkert er at eg ikkje skal produsere 16 ungar! Jeeeez! Eg har då ein (egentlig) fantastisk super søt dansegruppe med ca 14-16 gutar i alderen av 6-7-8! Men i dag er eg død, eg er utslitt til tusen, at eg har fakstik skippa yoga! (litt dramarisk kanskje)
Det var visse klare og uklare ting som gjor at adrenalinet deira var til 100 0000 00000 0000 miliardar akkurat idag!
Men til slutt skal vi se at dei kjem til å rule sena og alle jentene når dei blir eldre!
Eg er glad for at resten av kvelden skal gå i å høre musikk, skrive ned massemassemasse nye idear til dansegruppa (kanskje lage noke dansar og DØDS harde styrkeøvingar) lese i boka mi (som seriøst begynne å bli litt rar!) og vere litt lenger oppe, fordi JESS, eg har fri imårra!!! wuhu

2 kommentarer:

  1. Lykke til med guuutane!!
    Og ka heiter boka ?

    SvarSlett
  2. Takk Helene!!
    Den heiter Breaking Dawn (twilight sagaen)!

    SvarSlett