tirsdag 6. oktober 2009

Honney, milk and tea




Jah vi er på andre dagen i haustferien og eg har oppdaga honnning! mmmm, det er kjempe godt! Vertfall i english te, so eg sitte og drikke akkurat no! Jesses! (har faktsik putta det i yogurt og)

Idagtidlig leste eg meir i boka mi, og blei avbrytt av ein morsom melding fra S: David Guetta er deilig! Eg lo for meg sjølv og tenkte over det, og han er faktsik det! (nesten alle franskmenn er det, åh eg savnar paris!) Etter 1min med dagdrømming forsatte eg å lese. Resten av ettermiddagen har gått ut på frustrasjon over pengekodar på sims, å gud, tenke du..Eg kan ikkje ver meir enig! Men jesus det som er enda verre at eg er på sims.com for å løse problemet! jaja. Ikveld skal eg no sosialisere meg med dansegjegen i det minste, og må lage nokke godt for annledningen, eg tenke sjokoladekake med honning! jeeeeeee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar