fredag 2. oktober 2009

you know what I mean!












Nokk ein fredag i Førde. whuh jaja trur dei aller fleste veit at eg er sugen på London. Åååh London. Eg veit eg har sagt i det sisste at eg har tenkt å studere juss i Bergen, men no begynne eg å tenke litt på london! Eller eg kan jo ta juss i Bergen eller Oslo og så finst det folk som drar eit halvt år til utlandet! Dette er også ein mulighet. Kanskje eg skal ta eit halvt år i London og eit halvt år i New York? - hmm, den beste ideen eg har hatt så langt!

I helga skulle eg so mangt. Eg skulle til Stad å ta opp igjen surfinga som eg har lagt på hylla sida April, siden det var flatt når eg var i england! Har eit brett på rommet, voksa ned med sand på, og ein våtdrakt som heng i skapet! jaja, må få ho Synniva med meg ut dit ein dag! Så imårra skal eg til sogndal med rekruttskulen og danse ballett istedenfor, det blir kjekt!

Åja det er jo haustferie! Dette har egentlig ikkje gått opp for meg enda, har hatt det så utrulig travelt på Hafstad, at jeeezzzzzz!

So skal Martini feire burdagen sin imårra kveld, nokk eit Eventyr i Førde town!
Så til slutt kjørte eg gjennom bildene mine, der fant eg jammen nokon morsomme av meg og S og nokre andre godsaker, som måtte leggast ut!

Looptroop - bandit queen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar