lørdag 17. oktober 2009




Ikveld er eg heime med mamma, pappa og Lucky! Skal vi danse går på tv, eg ser ikkje på det, men hører. Halve Førde er på eller var på Dagfinn Lyngbøy-show, + mange av vennane mine! Humf, eg fekk ikkje med meg at det var denne helga, men men kan ikkje få med seg alt + har hatt jobb helg og greier. Huset er stapp fullt av usunne ting famsen skal sjå film og etter eg har lasta ned ulovlig musikk skal eg på tur med min hund. Ein ganske ålreit lørdagskveld. Ellers imårra skal eg gjer MASSE lekser- joy and glory!
Så glede eg meg nokke so SINNSJUKT til tirsdag!! Da skal en dude eg kjenner, Thomas fra folkehøgskulen som er mongo god i hipp hopp komme å innspirere danse-guttane mine!Han kan skli over golvet, ta baklengssalto fra ståande og fra diverse veggar! Såå det blir skøy!!!!
Halloween er to veker til! wuhu! Dokke ser at eg har lagt ut fleire forsalg til kva dykk kan ta på dokke! Men neste helg skal ein skokk personar på muse konsert (skal prøve å forskyve det vekk frå tankene mine), -eg hatar dei! Heldigvis er det ingen nære venner, ellers ville eg ha tatt sjølvmord, eg skal heller distrahere meg med dei!
Om du vil høre på ein bra sang, så må det nokk bli: Kent – Töntarna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar