torsdag 15. oktober 2009

GJENNOMBRUDD (for idag)


OMG! Idag såg eg seriøst ein verdens finaste kjolar på bik bok, eg begynte å dø sakte når eg såg den, hjertet mitt skreik og tårene trilla (tulla) Men seriøst den va heilt nydelig!

Men det som er "vakkert" er at i fritimen idag vart andre skuleelavar forskrekka over kor mykje pengar meg og Oda brukar i månaden! Eg som i snitt tener ca 7000 kr i månanden og veit seriøst ikkje kor pengane flyr, tenkte eg idag for første gang: "det er for gale" Meg og Oda skal ikkje kjøpe meir kle på ein god stund. KA HAR EG SATT MEG UT PÅ??!!! Så idag, når eg såg the love of my life (the dress) visste ikkje ka eg skulle gjør, heldigvis hadde eg ikkje med meg kortet, men eg måtte prøve den, selfølgelig, den var perfekt<3!>
Kjolen er den som er ovenfor; For Bik Bok Av Jenny Skavland. Eg trur faktisk at eg treng hjelp; Er den for fin for å la gå??! seriøst hjelp meg!

1 kommentar: