onsdag 21. oktober 2009

Cool


Åj, eg skal rydde rommet mitt! Om eg hadde eit digitalt kamera ville eg tatt bilde av rommet, men eg for heller forklare: Først og fremst er det vanskelig og opne døra, dette er fordi det er ca eit 10cm lag med kle på golvet, +(litt støv/hundehår) ÆSJ! Ellers er det vanskelig å gå fordi itilegg ligg det vesker på golvet som eg pleier å snuble i osvosv! så eg grue meg til å rydde!!

Så har eg kåra ein av ynglings musikk vidioane mine, Cool-Gwen Stefani! (ho er kul ass) Eg skulle gjerne delt musikkvidioen her, men eg er ikkje datafreak so eg veit ikkje korleis man for musikkvidioar frå youtube på bloggen min ( det kan kanskje Martine hjelpe meg med)! Så neste gang du er på youtube ta turen innom Cool musikkvidioen og bli blåst av gåre av den kjekke mannen med fine kle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar