søndag 13. desember 2009

åååååå








Takk og gud for at ho S sendte melding til meg i kveld!! Gaaaad takk! Eg hadde HEILT glømt at vi skulle ha sånn munnligprøve i engelsk imårra! Så no har eg forbredt meg, og eg er Keelar! (truuur eg!)

Anyroad er eg på youtube og søker på: coldplay at roskilde 09, Kanye west at roskilde 09, +++ Eg sitter og ser med eit smil rundt munnen og ler litt av at eg var ein av dei som sang med oghoppa som ein gal, osv osv.. Eg kosar meg skikkelig med å mimre om alle opplevalsane eg hadde på konertane, skikkelig kos!!.
Ein ting eg huksar skikkelig godt er dette (søk på youtube): Coldplay .:. The audience after Viva la vida (from Roskilde Festival) (kanskje fordi eg ikkje hadde 20 00000 i promille då..) Tulla. OG dette: OASIS - Wonderwall ROSKILDE '09,
Kanye West - Roskilde Festival 2009 - Harder Better Faster Stronger,oooog
Kanye West - P.Y.T. and Good Life Roskilde09,


Ellers har eg oppdaga linniiie blogg, eller kan ikkje sei eg har oppdaga, men eg har lest den for første gang. Kanskje litt seint ute? MEN til saken, det var gøy å lese, så eg truuur eg skal forsette med det. Så tok eg meg ein tur innom Toroborgen, som var vel den første kjente bloggeren? Anyways eg synst det er kjikt å lese bloggen hans.

Goodnightsweetpeople.

2 kommentarer:

  1. truur at du må fortsette å lese? det MÅ du.
    dessuten er du alt for heldig som var på Roskilde i fjor...

    SvarSlett