tirsdag 8. desember 2009

Utmattingsfasen er komt

No er det ein god stund sidan eg har skrive, ikkje fortvil, og du kan slutte å rive deg i håret, for her kejm det eit nytt innlegg! Akkurat no skulle eg ha gjort opg om diskrimineringslova osv, men det er "tenke seg til oppgåver" så eg gidd ikkje.

Eg gleda meg sjukt til juleferien, men først så må halve fjortisFørde gjennom ein badabingfest , som eg ikkje skal på!!:( Eg skal på juleverksted...., som blir faktisk gøy, for dei som skal er gøy!
Eg har ikkje begynt på julegåvene,hoho og eg er faktisk fysisk utmatta. Men no worries det skjer minst EIN gong i året! og eg forundra ikkje over det: eg har dansing 24/7, danseundervisning med søte (SUPERENERGIRIKE) gutar, jobb på JC heeeile forbanna tida! (sjefen har ikkje peil at eg har fakstik noko som heiter skule?!?!) Åja Jc har -50% rabatt på alt fordi eigaren vurderer eit nytt konsept, så det kan hende eg på finne meg ein ny jobb! Coop kansje?) hmmm
EHM så har jo skule og årskort på spenst, gaaad, OG ein mamma som eg kranglar med!
Så eg er glad at utmattingsfasen min kom så nært ein ferie i år, for i fjor måttte eg ta ei veke fri, og det vil eg ikkje!
Herregud det høres ut som eg er ein 40 år gammel drittkjerring som går med "moods of norway" kle som er "utmatta" og snylter systemet for sjukemelding!
-men det er ikkje, + så har eg ein dårlig dag idag.
Peace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar