onsdag 30. desember 2009

Rooney! (nei ikkje fotballspelaren!!!!!)


Hallåhallai godtfolk!!

Eg er nett begynnt endå ein morning med usunn frukost! I går var det smulteringa, idag var det nokke sjokoladepudding med krem styr! - jess eg har nett stått opp!! Herlig!! Eller, eg har vert oppe i heile natt (nesten) og sett The O.C og med ein gang eg våkna såg eg meir av Seth og gjengen! Åherremoses og gud eg elskar den serien! Den for meg i topp humør! (One Tree Hill, kan brenne!!!!!!)
Ellers skal eg putte ribbene i vatn til imårra, rydde (fordi vi får besøk) ooog ta dinne hunden min Lucky på ein heidundrandes tur! - eg høres ut som the perfekt kid joo! Men det kan diskuterast.
Ellers vil eg dele med dykk at eg hatar når eg ser Flybussen! Kvar gong den kjøyre forbi ser eg inn og tenke frustrert LUCKY BITCHES!
Ikveld har eg akedate! Jeee!
Soooo har funne fram bandet Rooney! Superduper feelgood musikk!
Enjoy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar