torsdag 17. desember 2009

Føler det er Fredag men NEI det er Torsdag!




YO HOE, god jul og alt ditta der.
Idag fekk eg meg min andre "god jul" på Jc idag! Eller det va faktsik; Kos deg i jula! - søt kunde
MEN ho slår ikkje ynglings kunden min som eg ikkje veit navnet på, så vi kallar han for stein! Anyways stein har sånn seriøst fått heile butikken å le som jah, eg veit ikkje, men har aldri hørt så mange le i kor på ein butikk før! Så er han ein fast kunde som gjør jobbtimane kortare og det er bra! Så idag var han innom igjen! Med ein gong han kjem inn i butikken søker han auge kontakt og kjem bort til disken, og spør meg om hjelp med et lurt Steinaktig smil. Han spør om vi har zatini -disel, og det hadde vi. Så sa han: Jah siden dokke har 50 % og vurdere eit nytt konsept så skal vell dokke få ein undertøys butikk for menn med skinn g- strengar sant? Eg sa ja, vi får og BH`ar får menn i skinn (ikkje retta mot han). So han lo og sa, jah det er vell mange som treng det! Så begynte vi å diskutere om han skulle ha pose eller ikkje! Åh<3 Eg for ikkje nokk av han. Ok Stein er kanskje 30 - 35, men eg har bare lyst å tvinge han å stå å snakke med meg i all evighet! Han er kul ass!

Så si sist innlegg var eg spent på denne veka, MEN ingenting har skjedd bare prøver og allt. Sooo har bare 1 prøve igjen! MATTE TENTAMEN - WUHU!
Om ca 3 kvarter er det True Blood! - og eg trur deter sessong avslutting!
Om du vil høyre noko kult - 1901, Phoneix.
Peace
Btw - Eric i True Blood ER SKAM DEILIG! - herremoses når han kjem på skjermen med den fantastiske mørke stemma kan eg ikkje gjøre nokke anna enn å smile. Og når vi snakka om deilig, var den ein ultra deilig mann på Jc idag som eg har aldri sett før! - av og til elskar eg jobben min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar