torsdag 31. desember 2009

2009

Ok. Det er rart. Idag er det den siste dagen i 2009. I år har det skjedd masse rart, som vanlig, og eg gidd ikkje å ramse opp tinga som har skjedd (som vanlig). (ja, eg er boring) Gidd heller ikkje å ramse opp nyttårsforsettene mine, eller nyttårsforsett (eg har bare en)
Anyroad!! Eg likar ikkje faktumet at eg er 18 i april og eg har ikkje tatt grunnkourset. Jo fordi; idag tidlig som er då nyttårsafta var eg veldig usikker på om det gikk 9 buss til Førde. Vågalen som eg er tok eg sjansen og gikk bort til bussplassen. I hodet mitt tenkte eg, om ikkje bussen kjem, spring eg tilbake til huset kler på meg joggekle og joggar til jobb. Men bussen kom.
Om 9 min begynner eg meg sisste dag på JC, men eg må springe opp til Vic fyyyrst!
Godt Nyttår godt folk! Eg gleda meg skikkeig til feiring ikveld! (forhåpentligvis står vi ikkje altforlenge ute og fryse tærne av oss!!!!)
Enjoy!
xxxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar