fredag 1. januar 2010

2010!! WUHU!!








GODT NYTTÅR SØTISKREMMER!
Eit nytt år har rammet og det har ført til at eg har freaka meg på dataen og fått meg eit nytt bilde og sånn liste over kass blogger eg "følge med på"!
Ellers i 2010 har eg kuuuza meg med famm`en, kuuuuza og blitt full med mine kjære, sett finfin fyrverkeri, fryst rompa av meg, funne ein kul fest, møtt nye folk, vore på nach, åte spagetti og potetstapp sammen, snudd døgnet, sett film, og laga middag!
Eg trur ditta er første gang eg har snudd døgnet sånn "virkelig". Kl er 00.14 og eg har aldri følt meg så våken! Så planen vidare er å sjå TV! jeee!
For å sei det sånn, so har eg hatt ein super start på 20 - 10 og gleder meg sjuuuukt til året som kjem!!

- Få meg ein ny jobb
- London med danseverkstadet (kanskje)
- Barcelona
- London for å besøke familien
- 18!
- Roskilde
- God forsaken sydensøy
- England
- Frankrike

Dette er tinga eg så og sei veit som skjer i 2010, glerrrr meg! Og for all del gledar eg meg til det ubevisste!
KOS DOKKE I DET NYE ÅRET!! - det skal vertfall eg! WUHU!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar