tirsdag 26. januar 2010

Sjukdom






























Bortsett fra at eg ser ut som ein nedslått hore med opphovna fjes og væske som renn ut fra auge og nase, har eg det OK +. I denne tida eg har vert sjuk (nei, eg har ikkje delt dette på FB for at folk skal synst synd i meg) har eg klart å sjå ferdig Vampire Diareis. - omgh eg elskar det, og no sitter eg her frustrert over at sessong 2 har ikkje komt ut på surfthechannel endå..

Grunnen til at eg er blitt sjuk er mest sannsynlig fordi meg og Grete gikk ned fra Andrea til Førde på Lørdag :O (Eg er like sjokka sjølv.) Turen var nesten like trivlig som heeeile kvelden. Dagen der på, altså på søndag våkna eg med penn tattoos over begge armane mine, joy.. Fekk faktisk litt insprasjon til eg skal til Miami.

Ellers så er det litt over 2 veke til eg og Synniva skal på Stradafjellet med tuuuuusen 9. klassingar som skal bli konfimert til våren. OK, det er kristent, men la gå. Folka er super hyggelige og dei likte meg og synniva så masse fra dei siste 3 åra at dei spurte oss om vi ville vere leiara! Eg sa seff om det er gratis, og det er det! wuhu.
Her er litt bilde av helga som eg har stjelt fra Facebooook.

2 kommentarer:

  1. Omg! Eg og er blitt sjuk :O :D Å gå ned til Førde trur eg er den beste ideen vi noken gang har hatt ;)

    SvarSlett
  2. hhahaha! ja! Eller den beste ideen var jo seff å jogge etter ein maxitaxi!

    SvarSlett