fredag 15. januar 2010

fuck facebook statusar




Det er fredag, og det er bra. Det som er alt anna enn bra, er teite facebook statusar! Det er nokken få (skal ikkje nevne navn) som klare virkelig å irritere det innerste i meg! Og i dag, velta det over! Seriously treng man å skrive statusar for å få comments? Treng desse visse personane å få heile lista av vennane sine til å føle samvittighet!? NEI! herremoses og gud! Tenk på dei som har fått HIV eller for all del 4 månar igjen å leve! Skriv dei det på statusen sin, NEI! Når eg var innlagt med indreblødningar skulle eg ha skrive: "Jessica Ann Venø : Har tryna på ski, mista 1/3 av blodet mitt, kan dø, og er ultra neddopa på morfin!" NEI!!!!! Det finst grenser for ka man kan skrive som statusar! Når eg idag, såg på "news feed" vart eg kvalm. Statusen bare brandt seg fast i netthinnen! Eg var så nær til å skrive: "buhu!! fuck you alle synst synd i deg!!!!!!!" Men eg tar heller ut frustrasjonen min her. Kanskje irriterer eg meg for masse, men minst 10 minutt om dagen er lov!
Bilde er btw funne på google.

Og når det gjeld musikk, skal eg tvinge Sunni og kanskje visse andre å vere med meg i mange timar å finne masse fiiiin musikk! Jaaaa! ooog for all del reise til NYC og leike "Sex and the city" heeeeile dagen lang! kanskje studere litt og?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar