mandag 4. januar 2010

Danceoff






Hey barn!
Akkurat no sitter eg og funderer over korleis i helvette har eg blitt så rundlurt av ho S: "KOFFOR I HELVETTE ER DU I VIKSDALEN PÅ NYTTÅRSAFTA" - sa eg ?? Jaaaa ditta trudde eg på. At ho S, altso var i Viksdalen på Nyttårsafta. Meen ditta var ikkje sant. Herremoses er eg virkelig so lettlurt?! Uansett ho for gjøre det godt igjen på Roskilde, som er altså i år!!! wuhu!

Men det eg egentlig skulle dele med dykk er, at eg skal egentlig øve til bioprøve, MEN idag har eg funne ut at heile greia er avkryssing! jessss (eller?) whatever må øve uansett! Tilbake til saken, sjekk ut desse unkarane! Skulle du tru at Ozzy Osbourne var so kjekk i sin ungdom!? eh ..nei, det trur eg ikkje! Og Jagger, mmm!

Åja! So har eg meldt meg på Fame audition, ditta vil då sei at eg må ta av sånn tusen kilo (tulla..?) lage ein dans og finne ut kass sang eg skal synge til den 31.01! eehehhe -wish me luck!


Get out of my cloud - Rolling Stones

Omg eg elskar The Boat That Rocked, har sett den ca 1100929332380293 ganga!

1 kommentar: