torsdag 14. januar 2010

Halla







Jah. Etter sist gang eg har skreve har eg blitt ultra hekta på NIN aka nine inch nails. Noko som eg burde ha blitt før! Bjørn har jo hørt på dei (han), og synst musikken er ganske OK. I tillegg var dei på Roskilde! Eg fekk ikkje ditta med meg fordi eg låg i ein grøft ein eller anna plass (tulla..), eller så var eg på ein anna konsert! Anyways, skuffa over meg sjølv!

No forstår eg koffor denne setninga: "I want to fuck you like a animal, I wanna feel you from the inside" ikkje var så ukjent! Jo fordi folk gikk rundt å sang på den!
Eg elskar sånne aha opplevelsar! Meeen ikkje at NIN sin musikk har låge så tilrettelagt for meg, og eg har ikkje oppdaga det før no!



Ellers har været blitt varmare folks! Heile -5 grader!
No må eg øve meir på Historie!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar