lørdag 9. januar 2010

2 gensera til 80 sjjjpenn!







Heijheijhallå!



På fredag mista eg ipoden min når eg sprang fortvilandes seint til ein bil eg skulle rekke! Eg veit ikkje korleis det skjedde, men eg trur nokk det var då eg tryna på parkeringsplassen! But no worries naboen min fant den! No satsar eg på at den har vert harbarka og tålt ca 100000000000 kuldegrader! - eg dør.

Eg veit ikkje koffor eg var i førde idag fordi eg er ultra fattig! MEN eg fekk hamstra 2 ultra kule gensarar for 80 kr!? crazybananas! storfornøgd! Ellers klarte eg å miste mobilen og lommeboka mi når vi skulle heim! Åherremoses merka ikkje at dei var vekke før eg kom inn! Men atter ein gang, etter mange stressandes teledonar oppspora eg lommeboka med mobilen i! JESSSS!!


Men no barn, skal eg forsette middagen min som består av potetmos + spagetti! (og eg kallar dokke barn, haaha!)
Enjoy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar