søndag 17. januar 2010

wooops


Såg Vampire diaries, ikkje lurt. Har blitt hekta. Meeen True Blood er forsatt døds nydelig. Huff, eg høres ut som ei stygg fjortis fjolle som har tusen plakatar av kjekke vampyrar på rommet. For å være ærlig hadde eg ikkje hatt nokke imot å ha veggane mine stappa med kjekke menn! (vertfall av eric! gaaaaaad, han e deilig)

Men no worries det veggane mine har på seg er :

-Ein disel plakat eg fekk av JC (som skal bli Match. Eg.hatar.den.butikken.)

-Eit bilde av ein indisk gud. Nei ikkje fordi eg er hindu eller nokke sånt, men eg hadde lyst til det når eg var 14! Så har eg ikkje gadda å tatt bilde ned. Og sånn btw: eg dreiv med meditasjon, røykelse og heile pakka når eg var i trass alderen.

- Eit bilde av ein tiger som spring i eit vatn. Bilde er og fra tida "eg skulle redde verda med peacefull religion og green peace". Mitt største ønske når eg var 14, vår å redde tigeren. Det forklare og den store tigerbamsen som nei, ikkje henger på veggen, men ja, er i rommet mitt forsatt.
- Og til litt slutt diverse danse ting, som til dømes ballettskjørta mine og ein oppvisnings plakat.


Burde kanskje skaffe meg deilige vampyrplakata allikavel!
Help I am alive - Metric
kuuuul sang.

1 kommentar: