torsdag 28. januar 2010

tattoo you!







Ok. Eg hatar Miss. Pc, eg er trøtt og har so sjukt lyst på tatovering at det gjer vondt. Og når eg tenker over ka elskar mest på denne jord utenom det vanlige som familie, venner, lucky, appelsinjuuice, osv, så er det menn med tatoveringer! Seff ikkje over heile kroppen, men kanskje ein venstre arm proppa full? jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Eg huska når eg blei forelska i ein random mann med sick kule tatoveringar på undergrunnen i London, eg var ca 13. Og sånn btw den einaste grunnen til at eg skriver eit flott innlegg no er på grunn av at eg ventar på megavideo. Har sånn ca 30 minnutt igjen til eg kan sjå vidare på Skins. (og fordi eg nekta å sjå 4.stjernes middag)
Så har eg telt! Det er 27 dagar igjen til eg er i London, ca 51 dagar til clase de español er Barcelona, ca 2 månar til eg er i london igjen og 149 dagar 11 timar til Roskilde festival.
FUCK NORTON SECURITY!!!! Han bestemte seg for å gjøre det umulig for meg å komme meg innpå spotify??! Og laste det ned på nytt?!?!? wtf? EG HATAR PC FOR LIFE!!!!!! help me, Bjørn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar