torsdag 24. desember 2009

Merry Christmas!



åjåjåj no er det jul og greier! Herregud Desember har gått så fort at det er nesten litt gale! Akkurat no befinne eg meg på JC. For å vere ærlig har eg ingenting imot å jobbe på julafta,alle har pynta seg, alle er glade og det er så å sei null kunda. Så eg har skrudd musikken ekstra høgt opp (nei, ikkje julemusikk, det for vere til eg kjem heim, som er akkurat 2 tima til!)
Ellers so glede eg meg til å tilbringe kvelden med mamma,pappa, Bjørn og Lucky! Du lure kanskje på om vi feire julafta siden eg er halvt engelsk, men det gjør vi. Akkurat som alle andre nordmenn, bortsett fra eg får bare lov til å opne 3-4 gaver, resten imårra tidlig når ALLE dokke har opna opp gavene dokkas!! hahaha! - det er ein fiin fiin tanke.
ÅJA: ken som er med ut 2.juledag?
Kos dokke i jula!
Merry Christmas
love, Jessica xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar