søndag 13. desember 2009

Thank You For Nothing



Hallo barn! I mårra er det bare 1 veke til juleferie! Herremoses, kom på det for ca 1minutt sida! det er sjuuuukt!

Om du lure på ka eg har gjort i helga, har eg ikkje gjort så masse. Vell på fredag var eg på juleverkstad hos Susanne, det va veldig koselig og eg lagde ekstremt fine papperkaker med altfor masse pynt på. Deretter gikk meg, Andrea og odis ned på Bada Bing (HATE NÅR FOLK SEIE "BINGEN" fysj!!!!!!!!!!) for å sjå på liv og røre, før vi tok 12 bussen heim, wuhu!
Ellers var eg på jobb på lørdag og passa ein 2 åring på kvelden. Veldig søt kveld faktsik, ho lakka neglene mine og greier! hoho
No idag, altså Søndag sluddar det ute, og det e teit. Eg sitte i pysjen min som vanlig og høre på Kleerup - Thank you for nothing! aaaaahhhhh<3 Og han kleerup e faktisk skam lekker på ein veldig rusjen måte!
Så i mårra er det ei ny veke! Og eg er faktsik utrulig spent på kva som kjem til å skje i dei neste 7 dagane. Jaja!

Peace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar