torsdag 5. november 2009

Barcelona!



Ok! Eg måtte berre vise dokke en liste av ting som eg (få andre med meg) vil gjøre når klassen (forhåpentligvis) er i Barcelona!


1. Se Sagrada Familia (som klassen skal sikkert gjør uansett)
2. Omg, eg kan ikkje tru at eg skriv dette, men se ein fotballkamp (gudogfader) på Nou Camp.
3. Gå langs Placa Catalunya, Passeig de Gràcia og Diagonal altså der merkehusa held til!
4. Gå langs ein av av Barcelonas mange strender om kvelden med kald øl eller vin.
5. Gå langs og kanskje vasse litt i havet ved Barcelonas mange strender om dagen og sjå på kjekke surfarar (då må eg seff få med meg Helene og Synniva.)
6. Gå på kaffebar (starbucks)
7. Om topshop finst i Barcelona tar eg gjerne ein tur innom der.
8. Om vi får litt tid om kvelden der vi kan gjøre ting sjølv ville det vert døds kult og dra på ein koselig liten bar, så etterpå dra på ein gøyare meir livlig bar eller nattclub! Som til dømes: Mirabé på Tibidabo. (hoho)
9. Dra på koslige rasturantar om dagen med flotte folk!
10. Dra på salsabar!!!!!!!!!!!!!!
11.Ta ein joggetur langs strandpromanaden tidlig om morningen ( veit ikkje koffor eg vill det men, kasnkje nokke med at eg gjør det i england)
12. Gå gjennom ein park.

Om klassen drar (som er mst sansynlig!) Skal eg vere super forbredt!! Vi for sikkert ikkje så mykje fritid, men litt for vi og i den tida skal eg oppleve ass! (ikkje at vi opplever når vi ikkje har fritid men dykk skjønar!)

LES:
Det er stor variasjon innen klubber og musikksjangre, selv om elektronika ser ut til å utgjøre den viktigste delen. Dette til tross - rock og metall-fans, hip hop og indie-kids blir også godt ivaretatt. Det finnes dessuten flere latino-klubber som spiller salsa, samba, meringue og andre funky beats. I tillegg til de faste, ukentlige klubbnettene, er Barcelona også opptatt av det som rører seg i andre deler av verden, og tiltrekker seg flere store DJs, liveband og artister - hele året gjennom.

2 kommentarer:

  1. 4,5 og 6 hørtes no veldig flotte ut !!!!!:):):))))))
    og 7, og 8 og 3 og 9, og.. alt. Du har vert flink til å finne ut av ting altså!

    SvarSlett
  2. Jo takk!!:D Som sagt vi har liten tid so vi må vere forbredt!!:D (og vi skal på bar!!!!!!!!)

    SvarSlett